the KOLOTs adalah kumpulan gerakan seni anak-anak muda tempatan yang terdiri daripada 9 orang ahli tetap.

Kumpulan ini tertubuh pada sekitar hujung tahun 2008 dan ditubuhkan secara rasminya pada 1 Januari 2009 setelah kesemua yang terbabit mendapat kata sepakat untuk bersatu sebagai sebuah kumpulan yang baru. the KOLOTs sebelum ini dikenali sebagai KOLOiD ART.

Berdasarkan minat yang sama di kalangan ahli-ahli kumpulan ini, pembawakan the KOLOTs dalam bidang seni lebih menjurus kepada aliran seni tampak.

Pembabitan the KOLOTs dalam arena seni tampak tempatan masih lagi mentah dan dalam proses mencari ruang untuk diketengahkan sebagai sebuah gerakan seni yang serius.

Sepanjang penubuhan, the KOLOTs telah menyertai;

-RANTAi ARt REVELATION '08
-HOT ART COMPETITION/EXHIBITION '09
-ART FOR GAZA '09
-SENI UNTUK AIDS '09
-RANTAi ARt IDEALIST '09
-RANTAi ARt HIMPUN '10
-RANTAi ARt GRAVITY '10
-Pelukis Bertemu & Berkarya, Pahang '10
-Great Romania Personalities Project '11


Followers

Thursday, April 2, 2009

KOMEN DAN KRITIK

PATUT LA PUN TAKDE SAPE YANG KOMEN! Rupa-rupanya Mr Mod tak check status setting untuk komen.. kalau tak, mau dah beriban komen untuk post-post yang sebelum ni... kepada sesiapa yang telah cuba untuk mengepost komen sebelum ni - SORIII..!

FUNGSI KOMEN BLOG KOLOiD ART TELAH DIBUKA SKARANG UNTUK SEKALIAN UMAT BLOGGERS! So kepada sesiapa yang ingin mengomen ataupun mengkritik mahupun mengutuk kami, silalah bertindak sekarang kerana kami amat mengalu-alikan tindakan sedemikian daripada anda semua!

SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI!

KOMEN! JANGAN TAK KOMEN!

15 comments:

  1. POYO JE! takde orang komen pun..?

    ReplyDelete
  2. komen dh brtmbah.....lgi....lgi....

    ReplyDelete
  3. pe la..comment la..stu hruf pon ok la..

    ReplyDelete
  4. korang tampal iklan promote blog ni bnyak2 akit nti msti bnyak org bgi komen...pa2 pn all da best n mcm best ja..

    ReplyDelete
  5. pejal - tima kasih untuk idea yang cukup bernas tu.. akan kami usahakan nanti..

    ReplyDelete
  6. cube letak byk sketches2 ahli ke ape2 je yg mnunjukkn korng buat bersama as a teamwork.klau blog personal korng utk letak work yg dh siap ape slhnya letak sketches dlm ni.tetapkn dlm sminggu sorng kena antar 3 sketches bia ahli2 korang rajin sketch especially iba,duk umah men ape ntah.pastu wt diskusi antara ahli ke.blog n team ni dah best,cube meriahkan blog ni.all the best

    ReplyDelete
  7. Cik hamidi, xgune ko mengate aku erk!! mne de aku men2...aku hri2 wat ummm....hahaha...aku ske tdor n lyn cte ngn ko ah!!...tpi work aku tetap jln...cme aku kne tngktkn krajinan n prestsi aku 2je..pe2 hal thanx geng! krne tlh bnyk support aku...

    ReplyDelete
  8. mende lah korg ni..gado plok..
    neway,midi,thanks.nnti aku aplikasikn idea ko tuh.,thanks again bro!

    ReplyDelete
  9. kalau xsilap sy,nkorang ni,budk2 ikip kn??waaaaaah bestlah korg ni....boleh sy join group korg x??sy pon reti lukis taw....

    ReplyDelete
  10. aku nak komen kat diri aku yang takde apa nak komen...

    ReplyDelete
  11. blog korang ni macam lori minyak abih minyak laa...maknenye ntohapehapentoh...update laa..

    ReplyDelete
  12. tak pon macam lori minyak petronas isi minyak kat shell...hikhik...giler kan..

    ReplyDelete